Waarschuwing

JFolder: :files: Pad is geen map. Pad: /customers/9/1/c/vlaamse-terrariumvereniging.be/httpd.www/images/jaarmarkt moerzeke

Opmerking

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/jaarmarkt moerzeke

Het gemeentebestuur van Hamme vroeg ons  of het mogelijk was om een kleine tentoonstelling te geven omtrent onze hobby. Normaal gezien zijn we hiervoor niet snel te vinden we dit omdat dit heel wat werk met zich meebrengt en omdat het ook vaak ongelukkig samenvalt met een kweekperiode of winterslaap/rust van onze dieren. Na enige gesprekken met de betrokken partijen zijn we overeen gekomen om met een tiental terrariums af te zakken richting Moerzeke. We kregen ook de samenwerking van de lokale bloemschikkingsvereniging. De gemeentediensten van Hamme stelden hun materiaal, voertuig en mensen ter beschikking zodat alles in één voormiddag in kannen en kruiken was.

Onze deuren waren nog maar net geopend of de mensen stroomden binnen. Enorm enthousiast en vol nieuwsgierigheid werd er naar onze dieren gekeken. Iedereen die ons een bezoekje bracht, was bijzonder onder de indruk. Vooral de gezellige sfeer die we rond deze tentoonstelling hadden gecreëerd werd enorm gewaardeerd. Met de uitspraak van de burgemeester: “Prachtige tentoonstelling, iedereen van Moerzeke spreekt erover”, konden we meer dan tevreden zijn over het geleverde werk. De mensen bezochten de hele dag door onze tentoonstelling , zodat we heel veel reclame konden maken voor onze grote tentoonstelling in Hamme.

Het bestuur.

Fotoreportage :