bart

Secretariaat van de Vlaamse Terrarium Vereniging

Sinds zijn 13de is Bart een liefhebber van wandelende takken en bladeren. Door de jaren heen heeft hij meerdere artikels geschreven en heeft hij meegewerkt aan diverse tentoonstellingen en activiteiten (o.a. het geven van voordrachten). Tijdens zijn zoektocht naar info over de verzorging van wandelende takken is hij in 1998 in contact gekomen met O.T.V. Anolis vzw en is hij lid geworden van deze vereniging. Van 2006 tot 2018 was hij er bestuurslid en vervulde hij de functie van secretaris ( O.T.V. anolis vzw. werd toen omgevormd naar vlaamse terrariumvereniging ) Binnen de Vlaamse Terrariumvereniging is hij secretaris en staat hij mee in voor het vele papierwerk dat bij een goed draaiende vereniging hoort. Naast deze functie is hij voorzitter bij Betta (vereniging voor aquarium-, terrarium - en vijverhouders) vzw, en werkend lid van de werkgroep Phasma (een Belgisch-Nederlandse werkgroep van wandelende takken en/of bladeren liefhebbers).

Gegevens :

1850 Grimbergen